Udruga hrvatskih putničkih agencija već dugi niz godina aktivno djeluje na području razvoja destinacijskih menadžment kompanija s ciljem  aktivacije manje korištenih turističkih resursa i kreiranjem novih motiva dolazaka turista na području cijele Hrvatske, a ujedno i obogaćivanje turističke ponude te razvoj inovativnih proizvoda koji omogućavaju produljenje turističke sezone i smanjenje sezonalnosti, odnosno doprinosi povećanju turističkog prometa, posebice u razdoblju pred i posezone te na kontinentu.  Zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom kojoj je Razvoj DMK, jedan od strateških projekata, UHPA djeluje i na stvaranju prepoznatljivog imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa kao i podizanju tržišne valorizacije složenih turističkih proizvoda kao razloga dolaska turista u pojedine destinacije u Hrvatskoj.

Više o aktivnostima provedenim u vidu projekta „Razvoj destinacijskih menadžment kompanija“ (DMK) možete pronaći u izborniku s lijeve strane, gdje je dostupan uvid u projekte i aktivnosti koje UHPA provodi.