Francuski Le Monde objavio članak o ljepotama Srednje Dalmacije

Čitatelje se potiče i da isprobaju lokalnu gastronomsku ponudu s naglaskom na pojam marende te njen kulturološki značaj za Dalmaciju i Split

Poznati francuski medij Le Monde u svom je digitalnom izdanju objavio članak o Srednjoj Dalmaciji i najljepšim destinacijama ove županije.Split je predstavljen kao slikoviti povijesni grad sa šarmantnim kamenim ulicama i arhitekturom te obiljem kulturnih atrakcija. U Dioklecijanovoj palači navodi se Peristil kao najljepši gradski trg, dok se spominje i Marmontova ulica ističući time povijesnu povezanost s Francuskom.

Čitatelje se potiče i da isprobaju lokalnu gastronomsku ponudu s naglaskom na pojam marende te njen kulturološki značaj za Dalmaciju i Split. Nadalje, kao jedna od izvrsnih opcija za odmor u Srednjoj Dalmaciji preporučuje se jedrenje po srednjodalmatinskim otocima, Braču, Hvaru i Visu. Također, treba naglasiti i kako Le Monde ima reputaciju jednog od najkvalitetnijih francuskih medija koji na mjesečnoj razini bilježi oko 19 milijuna čitatelja na portalu.Inače, dio je ove intenzivne marketinške kampanje koju Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije u predsezonskom razdoblju provodi na emitivnim tržištima.

U sklopu kampanje TZ SDŽ je uspostavila suradnju s brojnim inozemnim medijskim kućama kako bi se povećala vidljivost destinacije te prezentirala što kvalitetnija i atraktivnija turistička ponuda. Ovom kampanjom, osim Francuske, obuhvaćena su i tržišta Njemačke, Austrije,Velike Britanije, Slovenije, Švedske, Švicarske i Poljske. Kampanja će se provoditi do kraja lipnja, a sve marketinške aktivnosti provodit će se na vodećim medijskim portalima i digitalnim kanalima.

Više informacija pronađite ovdje.

Izvor: TZ Splitsko-dalmatinske županije

Foto: Le Monde