Hrvatska Zemlja partner na najvećem turističkom sajmu u Švicarskoj

Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na sajmu FESPO u Zürichu od 1. do 4. veljače

Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu FESPO koji se održava u Zürichu od 1. do 4. veljače. Posebnost ovogodišnjeg nastupa, odnosno predstavljanja hrvatskog turizma na tržištu Švicarske jest status Hrvatske kao Zemlje partnera ovogodišnjeg sajma, čime hrvatske regije, destinacije, ali i turistički proizvodi imaju posebnu promotivnu vidljivost u odnosu na ostale zemlje koje se predstavljaju u Zürichu.

Na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac i direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem koji su, uz službenu delegaciju i predstavnike sajma FESPO, sudjelovali na svečanom otvorenju sajma koje je održano u sklopu hrvatskog izložbenog prostora. Otvorenju sajma prisustvovali su i Andrea Bekić, Veleposlanica RH u Švicarskoj, Branimir Tončinić, direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, a koji pokriva i tržište Švicarske, Stephan Amstad, generalni menadžer sajma, predstavnici 13 hrvatskih suizlagača, odnosno turističkih subjekata, kao i više od 50 inozemnih predstavnika medija.

Direktor Staničić naglasio je da se puno rada i truda ulaže kako bi Hrvatska uživala status kvalitetne i održive destinacije, odnosno jedne od najpopularnijih destinacija na Mediteranu. „Na sajmu FESPO predstavit ćemo sve ljepote i posebnosti Hrvatske s nikad bogatijim i sadržajnijim programom koji očekuje sve posjetitelje hrvatskog štanda. Prepoznajemo potencijale hrvatskih destinacija na tržištu Švicarske, a veliki interes Švicaraca za putovanjima u našu zemlju, posebno u pred i posezoni, za nas je iznimno važan“, poručio je Staničić, dodatno istaknuvši zajedništvo i povezanost dviju zemalja u sferi kulture, sporta i gastronomije.  

Uz samu promociju Hrvatske i destinacija, hrvatska delegacija tijekom sajma susrest će se s brojnim partnerima te predstavnicima turističkih subjekata.

„Turisti s tržišta Švicarske fokusirani su na održiva putovanja, prirodu, kamping, aktivni odmor, gastronomiju, kvalitetu usluge, i zato Hrvatsku na ovom sajmu, na kojem smo po drugi puta zemlja partner, predstavljamo kao zemlju cjelogodišnje, održive i kvalitetne turističke ponude. Prošla godina je za tržište Švicarske bila rekordna, ostvareno je više od 300 tisuća dolazaka te gotovo 1,4 milijuna noćenja, a već otpočetka ove godine Švicarci su u Hrvatskoj ostvarili 11% veći turistički promet u odnosu na siječanj prošle godine. Sve one aktivnosti koje je Vlada učinila za razvoj održivog turizma – od strateškog i zakonodavnog okvira do osiguranih rekordnih financijskih sredstava utjecali su i na podizanje kvalitete hrvatske turističke ponude te okretanju prema održivosti, što turisti sve više i prepoznaju, a potvrda nam je stigla i iz Europske komisije, gdje je u strateškom dokumentu za razvoj turizma u EU „Tranzicijski put za turizam“, Hrvatska navedena kao primjer dobre prakse kada govorimo o Strategiji razvoja održivog turizma do 2030. godine te osiguranim financijskim sredstvima za provedbu reforme kroz NPOO“, izjavila je ministrica Brnjac. 

Više pročitajte ovdje.

Izvor: HTZ