Impresia: Novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela

Naziv upućuje na impresivnu kolekciju hotela i nezaboravne dojmove gostiju

U art'otelu Zagreb u utorak, 30. siječnja 2024., predstavljen je novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela koja okuplja pomno birane i jedinstvene luksuzne hotele te suvremenom posjetitelju pruža posebna, autentična i domaća iskustva.

Udruga je aktivna od kraja 2018. godine te kroz intenzivan rad sa članicama provodi aktivnosti usmjerene razvoju turizma više vrijednosti i pozicioniranju hotela članica i Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznih destinacija. Kroz aktivnosti koje provodi doprinosi prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije koja nudi visoko kvalitetan i autentičan turistički proizvod te inspirira i druge da svoj razvoj usmjere u visoko kvalitetan i održivi turizam.

„Prateći globalne trendove za daljnje djelovanje kolekcije hotela koje okupljamo nametnula se potreba osmišljavanja novog branda. Gosti i partneri sve više traže hotele koji pružaju autentična iskustva koja ističu lokalnu kulturu i ostavljaju snažan utisak mjesta u kojem borave, hotele sa snažnim karakterom, primjere održivosti, hotele koji potiču i razvoj lokalnih zajednica. Naša Udruga okuplja upravo takve hotele i ovi trendovi samo potvrđuju našu inicijalnu viziju zajedničkog djelovanja. Novi brand Impresia će još snažnije isticati posebnosti hotela naše kolekcije te dalje doprinositi promociji Hrvatske kao destinacije za luksuzna putovanja“, izjavio je Nenad Nizić, predsjednik Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela.

Za brand strategiju, ime, slogan te vizualni identitet nove kolekcije jedinstvenih hrvatskih hotela zaslužna je zagrebačka branding agencija Fabular. „Ime Impresia, u čijem je potpisu Impressive Croatian Hotels, upućuje na impresivnu kolekciju hotela i nezaboravne dojmove gostiju. Vizualan identitet je profinjen te koristi suvremenu i elegantnu serifnu tipografiju. Impresivnost hotela prikazana je intervencijom na slovu “i”.“, izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica Fabulara.

Više pročitajte ovdje.

Izvor: Turizmoteka

Foto: Impresia / Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela