Novi turistički brend otoka Hvara: “Otkrij, slijedi i budi svjetlo”

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video predstavljanja otoka kao jedinstvene destinacije

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video predstavljanja otoka kao jedinstvene destinacije. 

Branding je rezultat opsežnog istraživanja o percepciji, potencijalima i izazovima otoka Hvara. "Svjetlo se kao zajednički nazivnik provlači od samog značenja imena otoka Hvara, kroz signalne vatre u antici i feral kojim lovimo srdelu, procesiju Za Križen, čipku od agave i brojne druge elemente kroz povijest - pa sve do danas kada je ključna asocijacija najsunčaniji otok”, istaknula je Anja Bauer, vlasnica i kreativna direktorica agencije Fabular.

Novi slogan “Otkrij, slijedi i budi svjetlo” i nova brand priča pozivaju na njegovo otkrivanje. Inspiracija za logotip bila je čipka od agave, jedno od hvarskih dobara upisanih na UNESCO-ov popis svjetske nematerijalne baštine.

“Ljepota hvarske čipke je u tome što nijedna nema predloška, već je ona proizvod mašte i umjetničke nadarenosti pojedine čipkarice, a iznad svega njezinog nadahnuća i strpljenja“, naglasila je Bauer. Pravilno raspoređeni elementi šire se iz središta poput sunčevih zraka.

Projekt je iznjedrio i novi promotivni video otoka Hvara. Video je poseban po tome što prikazuje sve ono što Hvar čini otokom svjetla, od njegovih kulturnih znamenitosti, nasljeđa koje su iza sebe ostavili mnogi hvarski književnici, umjetnici, graditelji i znanstvenici, do vrhunskih gastronomskih doživljaja.

Više pročitajte ovdje.

Izvor: Agencija Fabular / TZSDŽ

Foto: Turističke zajednice otoka Hvara