Kreiran vizualni identitet prekogranične destinacije Terra Gothica Incognita

Vizualni identitet nove kulturno turističke destinacije utjelovljuje povijesno nasljeđe srednjeg vijeka i gotičkog razdoblja na području Krasa, Istre i slovenskog primorja

UHPA je u prvom projektnom razdoblju uspješno izvršila nabavu usluge osmišljavanja i primjene vizualnog identiteta nove prekogranične turističke destinacije u sklopu projekta Terra Gothica Incognita, sufinanciranog sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj – Prekogranični program suradnje INTERREG Slovenija – Hrvatska za razdoblje 2021. – 2027.

Vizualni identitet nove prekogranične destinacije utjelovljuje zajednička znanja i spoznaje o kulturnoj baštini u središtu provedbe projekta (nasljeđe srednjeg vijeka i gotičkog razdoblja), osigurava privlačnost i prepoznatljivost prekograničnog proizvoda te potiče zanimanje za konzumaciju razvijenih turističkih doživljaja u prekograničnom području i nakon provedbe projektnih aktivnosti.

Glavni ciljevi razvoja vizualnog identiteta nove prekogranične destinacije su:

  • očuvanje zajedničke kulturne baštine srednjeg vijeka na području Krasa, Istre i slovenskog primorja od zaborava i propadanja

  • turistička valorizacija kulturne baštine kroz razvoj prekogranične kulturno-turističke destinacije i prekograničnih proizvoda

  • implementacija različitih metoda interpretacije baštine i promocije kako bi se osvijestilo lokalno stanovništvo o njezinoj važnosti i potencijalima te oživio zajednički kulturni identitet

Nabava je rezultirala razvijanjem sveobuhvatnog i prilagodljivog vizualnog sustava, sposobnog za jasnu komunikaciju, efikasno označavanje i jačanje međunarodne prepoznatljivosti i valorizacije turističke destinacije Terra Gothica Incognita.

Odabrano je rješenje tvrtke AI DIZAJN studio, dizajnerice Ane Slivonje te je uz konzultacije s partnerima razvijeno finalno idejno rješenje i njegova primjena koju možete vidjeti ovdje.

Projekt sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.