Prvo predstavljanje hrvatskog turizma u Latinskoj Americi
Predsjednik UHPA-e predstavio je ponudu domaćih turističkih agencija u sklopu posebne prezentacije hrvatskog turizma
Hrvatska turistička zajednica u središtu Čilea, u hrvatskom klubu Estadio Croata, održala je posebnu prezentaciju ukupne hrvatske turističke ponude. Prezentacija je organizirana u sklopu 28. Catad’Ora, najprestižnijeg i najpopularnijeg vinskog natjecanja i ocjenjivanja vina i žestokih pića Latinske Amerike, koje se održava u Santiagu de Chileu i na kojem Hrvatska po prvi puta ima status Zemlje partnera.
Iako su predstavljena sva bogatstva hrvatskog turizma, poseban fokus prezentacije, održane za 70 najznačajnijih čileanskih turoperatora, agenata, turističkih novinara i travel blogere, stavljen je na nautički turizam, razvedenu obalu, čistoću mora, netaknutu prirodu, ali i na sigurnost Hrvatske kao turističke destinacije te vrhunsku eno-gastronomiju. Nacionalnu turističku ponudu predstavili su Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija te Tomislav Radoš, potpredsjednik HGK za industriju i održivi razvoj, dok je okupljene sudionike na početku događanja pozdravila Mira Martinec, veleposlanica Republike Hrvatske u Čileu.
„Catad’Or je prilika za predstavljanje naših vrhunskih vina, ali i Hrvatske kao popularne i poželjne turističke destinacije na Mediteranu. Hrvatska je na globalnoj razini sve prepoznatljivija kao sigurna odmorišna destinacija, međutim, sve smo prepoznatljiviji i kao visoko kvalitetno eno-gastronomsko odredište. Status Zemlje partnera na prestižnom Catad'Oru pružio je mogućnost za dodatni iskorak u predstavljanju naše turističke ponude na ovom dalekom tržištu s velikim potencijalom, posebice kada znamo brojnost vrlo cijenjene hrvatske dijaspore u Čileu i cijeloj Latinskoj Americi. Vjerujem kako smo ovime svima njima dodatno približili našu zemlju koja se, vidjeli smo ovdje, itekako voli i na daljinu“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako vjeruje da će mnogi Hrvati, koji to još nisu, doći u našu zemlju i upoznati destinacije svojih predaka.
Kada govorimo o dalekim tržištima i turističkim agencijama, prema riječima Tomislava Faina iz UHPA-e, interes za hrvatskim destinacijama ne jenjava unatoč svim globalnim izazovima. „Naša je zemlja na globalnoj razini prepoznata po različitim aspektima turističke ponude koji našu zemlju čine prepoznatljivom i atraktivnom turističkom destinacijom. Za agencije je vrlo važno prepoznati preferencije svakog pojedinog tržišta kako bi kreirale ponude koje će odgovarati interesima putnika koje želimo privući u hrvatske destinacije“, naglasio je Fain.
Pozitivne trendove s tržišta Čilea potvrđuju i podaci sustava eVisitor prema kojima je s ovog tržišta u dosadašnjem dijelu godine ostvareno preko 15.000 dolazaka i 46.000 noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 18 posto u dolascima i 13 posto u noćenjima.
Više pročitajte ovdje.
Izvor i foto: HTZ